Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

MAHAR YANG MAKBUL (SIRI 2)

A GLANCE OF AIRA - Artikel kali ini admin akan membahas MAHAR YANG MAKBUL (SIRI 2), semoga postingan ini mudah dipahami.

ISTIQAMAH DI SUDUT HATI

Sudah bertahun Ustaz Solahuddin mengenali pemuda itu, memerhati tingkah lakunya dan mendengar bacaan solatnya. Ternyata Khair adalah pemuda yang punya roh agama dan soleh di matanya. Berbeza dengan pemuda lain yang sebaya dengannya. Khair memiliki hemah dalam pertuturan namun kehidupannya amat sederhana. Sumber pendapatannya adalah menjual ikan dan sayuran berkhidmatkan van usangnya. Dia berkahwin dalam usia muda dengan perempuan pilihan ibunya, dengan sumber pendapatan itu dia perlu menyara isteri dan ibunya. Kini sudah hampir 2 tahun berkahwin, namun dia belum dikurniakan zuriat.

     Disebabkan dia anak lelaki tunggal, selepas kematian bapanya dia berhenti belajar untuk segera berniaga


Demikian Tentang MAHAR YANG MAKBUL (SIRI 2)


Terima kasih sudah meluangkan waktunya untuk membaca MAHAR YANG MAKBUL (SIRI 2), Artikel ini sudah publish dengan link https://airagirlnextdoor.blogspot.com/2011/11/mahar-yang-makbul-siri-2.html. Jika ada pertanyaan silahkan tulis pada kolom komentar, Jangan lupa untuk share ke media sosial kalian, semoga bermanfaat.
AIRA
AIRA *Wan Nur Syahirah Bt Megat Ismail* *syahirah_sunshine@yahoo.com*