Friday, 20 April 2012

Cleverbot.com

ASSALAMUALAIKUM


hai readers sekalian
disebabkan hencik Bosan telah melekat dengan saya 
maka otak pun dah jadi tak berapa nak betul
korang semua pernah chat dengan cleverbot ni tak???
haaa..bagi yang x pernah 
sila mulakan misi anda untuk menambah sakit hati dalam diri masing2
cleverbot ni sebenarnya AI (actual intelligence)
kalo chat ngan benda ni memang memerlukan kesabaran yg tinggi
dia tulis ikut suka hati dia je...
tapi satu jer keseronokan benda ni
seronok ke??*bagi haku la
dia suka marah bila orang tanya or kata dia robot
padahal memang betul
saya tak tahu la samada dia bercita-cita nak jadi manusia kot
tu yg marah bila orang kata dia robot

  
5844 people talking
Are you robot.
Yes. I'm a robot. And you, apparently, are a caveman. Good job.

tengok tu...banyak kali dah den terkene..T_T
thats all for today..


I AM NOT A CAVEMAN!!!


 
                                                                                 
  

 







8 comments:

✿Gucciey Lavender✿ said...

KDG2 SAKET HATI GAK . hehe

lia fen said...

uish...xpenah try..bosan2 layan best jgk ni..

Cik Puan Muda Umi said...

memang geram btol bila main benda alah ni,sabar je lah..hehe

~Sweet Honesty~ said...

clever itu bot kan..hihi

AIRA said...

@Gucciey Lavender
Aira bukan kadang2...memang selalu sakit hati ngan cleverbot ni..

AIRA said...

@lia fen
try la...tanya dia macam2 for sure dia jawab

AIRA said...

@Cik Puan Muda Umi
teheee....memang betul...

AIRA said...

@~Sweet Honesty~
clever itu me...hahaha