Thursday, 1 March 2012

dia datang...

ASSALAMUALAIKUM

hai korang semua..
dia datang dah..
apa yang datang??
bulan March la...sekarangkan March dah..
bulan March la paling menakutkan bagi semua yg menunggu result SPM kan??
hidup x tenteram beb..
mandi x basah...*waterproof la tu
tidur x lena...
makan x kenyang*nabi kata berhenti sebelum kenyang
semua yg kita buat mesti serba x kena la
huhu..takut der
macam menunggu hukuman gantung sampai mati jer*for me
apapun pray the best for me
doa anda sangat berguna bagiku
minta2 la berjaya dapat 11A+*kering otak aku waktu buat Arab
March please be nice to me..
kepada semua yg menunggu result macam saya
minta2 kita berjaya bukan saja di dunia malah di akhirat juga...

14 comments:

Yana Libra said...

good luck~

do ur best! :D

✿Gucciey Lavender✿ said...

hope kita dpt result yg gempak . ameen :)

AIRA said...

thanks:)

AIRA said...

amin...berdebar-debar hatiku..tehee~

AISHAH SAFIE said...

InsyaAllah amin :) sama-sama lah kita menunggu result dan mendoakan yang terbaik

shadhira said...

waaaaaa......takutnya...result spm dia nk kluar dah.. hehe.. selawat bnyak2 ya, moga dberi ktngn hati.. dhira BW sini..

محمد شهريل القنيطري said...

insyAllah..moga berjaya mendapat result yg diimpikn

Arina Shamsul said...

Mudah2an kamu dapat result gempak dear.amin~

puteri kasih said...

akak doakan semoga adik mendapat keputusan yang cemerlang yer :)

AIRA said...

yup....thanks:)

AIRA said...

serious takut...thanks..wish me luck:)

AIRA said...

Amin..thanks..

AIRA said...

Amin...doakan ya..tehee~~~

AIRA said...

Amin..thanks bebanyak akak..luv u:)