Thursday, 2 February 2012

Nak tunang dah..

ASSALAMUALAIKUM

hai semua...
happynya coz nak tunang dah...
hahaha..bila?bila?
this SUNDAY..
kecoh tok saya nak cat rumah baru ler bermacam bagai lagi..
yang jadi mangsanya.......
.
.
.
.
.
.
.
.
SAYA....huhuhu...
tapi x mengapa demi hari bahagia tu saya sanggup
ceh pastu ngadu sakit tangan le,x larat ler bermacam bagai
hahaha..orang pemalas memang cam tu..
nanti saya update gambar eh kalau ada...
ni cincin...kepada yg nak kawin ke or nak tunang jugak
 boley see & choose






eh..eh yang ni permata dia hilang
out of servis betul le..







dah tengok???

eh Jah tutup mulut kau tu nanti lalat masuk
kau pun Senah yg terjojol biji mata kau tu napa??
ha..dah habis pilih sila gitau korang punya bf ke hubby ke or sesiapa je la 
yang korang nak suruh mereka belikan
botak kepala hencik lover korang tu..
hahaha..kepada anda semua doakan eh
moga hari tersebut berjalan dengan lancarnya..
AMIN...
P/S KEPADA ANDA SEMUA JANGAN SALAH FAHAM EHH..YANG NAK BERTUNANG TU PAK SU SAYA BUKAN SAYA...HIHIHI..



20 comments:

Yana Libra said...

ceh..ingatkan aira yang nak tunang~~ :P

AIRA said...

hahaha...still single+mingle:)

TWISTERtwist said...

tulah , igtkan aira yg mhu tunng , bru nk ucp thniahhh XD

AIRA said...

eh..eh..kita lambat lagi la awak..baru 18 tahun..huhuhu..still young:)

Liselle MonCherie said...

Baru je nk ucapkan Tahniah! tak jadi la mcm nie! XD

Si BuDaK KaChAk said...

ceh...igtkn owner blog...srius tertipu...nk touching la...hahaha

zOeY zAu YaH said...

amboi semangat..hihi..amik berkat tau.

Rio Pratomo said...

si mbak nak tunang nya kpn??? heheheh ^_^

AIRA said...

hahaha...i'll take that wish 4 my pak su la...:)

AIRA said...

hahaha..owner blog lambat lagi...:)

AIRA said...

yup..kot nanti jumpa Prince Charming ke...hihi:)

AIRA said...

bila sudah ada jodoh...langsung aje..:)

محمد شهريل القنيطري said...

laaa...ingtkn dia yg bertunang,bru jer nk p..hehe,muka x malu x dijemput

AIRA said...

saya lambat lagi la...umur baru 18..nanti nak tunang+khawin kita jemput awak..:)

•♥ Myra ♥• said...

tahniah..hehe..org kata masa bertunang ni darah manis..jgn sampai kene kencing manis dah le :p

AIRA said...

bukan saya la awak...my pak su:)

cik nana said...

ceh wan..nana tak suspen pun..haha..
jgn lupa jemput nana p nanti bulan 5 nie..
selamat bertunang kepada pak su wan yg tercinta
haha :)

Yatie Awang said...

Alhamdulillah...akak harap semuanya berjalan dengan lancar ek...

semua cantik, tapi akak tak berkenan satu pun, sebab akak tak suka pakai barang kemas...hehe

AIRA said...

insyaAllah dijemput....Bosom Bestie x kan x jemput kut..:)

AIRA said...

rugila akak..hahaha:)