Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

WONDERFUL ART..

A GLANCE OF AIRA - Artikel kali ini admin akan membahas WONDERFUL ART.., semoga postingan Artikel Wonderful Arts ini mudah dipahami.

ASSALAMUALAIKUM..

Di malam yang sunyi sepi ini *semua orang sudah tidur* cik kak kita ni nak berkongsi sikit gambar2 yang memang cantik giler hasil usaha keras cik kak kita ni duk mengecheck thumbdrive rakan-rakannya di sekolah dahulu. Enjoy it.
















Awak semua mesti kagum tengok gambar-gambar ni kan???*kalau x kagum pun iyakan saja apa yang cik kak kita ni merepek*. Kalau awak semua nak tahu...lukisan ini semua hasil penat lelah cik kak kita ni...hahahaha. Bakat terpendam.. Percaya ke?? Alhamdulillah kalau ada yang percaya..Sob...sob..Terharunya.. Cut the crap Aira.. hihi..Kepada blogger-blogger semua, saya cabar anda semua lukis camni and hantar dekat rumah saya supaya saya boleh menangis teresak-esak melihat lukisan anda semua..Sekian, terima kasih..

Demikian Tentang WONDERFUL ART..


Terima kasih sudah meluangkan waktunya untuk membaca WONDERFUL ART.., Artikel ini sudah publish dengan link https://airagirlnextdoor.blogspot.com/2012/01/wonderful-art.html. Jika ada pertanyaan silahkan tulis pada kolom komentar, Jangan lupa untuk share ke media sosial kalian, semoga bermanfaat.
AIRA
AIRA *Wan Nur Syahirah Bt Megat Ismail* *syahirah_sunshine@yahoo.com*