Wednesday, 11 January 2012

WONDERFUL ART..

ASSALAMUALAIKUM..

Di malam yang sunyi sepi ini *semua orang sudah tidur* cik kak kita ni nak berkongsi sikit gambar2 yang memang cantik giler hasil usaha keras cik kak kita ni duk mengecheck thumbdrive rakan-rakannya di sekolah dahulu. Enjoy it.
















Awak semua mesti kagum tengok gambar-gambar ni kan???*kalau x kagum pun iyakan saja apa yang cik kak kita ni merepek*. Kalau awak semua nak tahu...lukisan ini semua hasil penat lelah cik kak kita ni...hahahaha. Bakat terpendam.. Percaya ke?? Alhamdulillah kalau ada yang percaya..Sob...sob..Terharunya.. Cut the crap Aira.. hihi..Kepada blogger-blogger semua, saya cabar anda semua lukis camni and hantar dekat rumah saya supaya saya boleh menangis teresak-esak melihat lukisan anda semua..Sekian, terima kasih..

7 comments:

farah,syahirah&bosom friends said...

nice dude..i'm amazed...

AIRA said...

thank you my dear..

ArtSpades said...

wew.. Wonderfull Art here.. i want to draw it @ mY Home to.. hehe

AIRA said...

hehehe..good..

zura da'lavender said...

nice darl ^^ so amazing ^^

Prineeszin Oxyiess said...

perghh!!ni nak lalu pown seram...rase mcm nak jatuh..padahal tak..mmg jadik betol..kreatif,,,berbakat betol la..

AIRA said...

sape yang kreative dan berbakat tu?? saya eh??? hihihi..