Monday, 23 January 2012

dah aku tak makan benda tu..kau jangan la tunjuk caring sangat..


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA..


korang semua tahu pic apa kat atas tu???
What????
kurang pengetahuan???
oklah let me introduce you all 
to the most delicious food in the world..
betul ke??cayalah...
first pic is daging / meat / lahmun and second pic is char kuey teow
kenapa saya buat entry ni??
sebab saya nak menyatakan bahawasanya
 saya x suka dua2 benda tu...
saya hairan le kenapa ramai sangat hamba Allah
yang rajin sangat dok paksa saya makan benda ni
dah aku x makan benda tu..
kau janganla nak tunjuk caring sangat dok paksa aku rasa ler..
dari kecik lagi tak makan benda tu..
bila masuk mulut je mesti akan muntah balik..
hehehe..pengotorkan..
pastu ada la mulut2 (bukan mulut buaya)yang kehebatannya 
mengalahkan murai tercabut ekor duk mengata 

' eh, dia ni berlagak le..x makan daging konon'
'ye,ye..vegetarian le tu'

you jaga nafsu makan sendiri la..
mana ada manusia dalam dunia ni yg semuanya dia telan
ada ke??
mesti ada gak yang dia tak suka...
nasib baik family saya memahami..
sob..sob..terharunya..
dan trimas jugak kepada MR MC D
kerana memahami golongan yang macam saya ni..
eh cik kak ada ke orang macam kau ni??
kau sorang je yang pelik jangan nak samakan dgn orang lain


tengok tu...Prosperity chicken burger..
yummy...
TRIMAS BEBANYAK KPD MR MC DONALD

P/S kepada pemakan daging n kuey teow sorry bebanyak kalau entry ni menyakitkan hati anda. Tidak bertujuan untuk menghina makanan di atas or else..just nak share story..hihi peace..huhu..sampai sekarang saya x tau kuey teow rasa pa...macam mee ker??

15 comments:

✿Gucciey Lavender✿ said...

i like char kuey teow . sedap oo .. hehehe ... rase mcm key teow la awk .. :)

deardearyhaty.blogspot.com said...

wahh,nmpk myelerekn p ta rase ag..hee:)

•♥ Myra ♥• said...

huhu...tudiaa..sampai kene paksa makan. sabo2..ntah2 dorg tu saje je nak sakat aira sbb dorg tau aira tak mkn daging ngn char kuew tiaw

AIRA said...

my sis suka giler dengan kuey teow..:)

AIRA said...

kalau saya makan saya akan bertukar menjadi incredible hulk...hihi..so untuk mengelakkan saya bertukar, jauhkan dari saya supaya saya boleh kekal menjadi catwoman..:)

AIRA said...

sedap eh??mintak le resepi daripada
Mr GOOGLE..:)

Nurul Syazleen said...

hahaaha :)
wan memey suka memilih makan ..
sabr je dengan dy nii ..
aym nk je rembat semua :)
rugi ha wan nii =='

zOeY zAu YaH said...

ooo tak mkn..takpe,sape2 pun akn ada benda yg dia x mkn..hihi..

محمد شهريل القنيطري said...

haha..samalah kita x suka kuey teow

AIRA said...

x rugi pun...x kisah...wan bukan apa just nak elakkan kepupusan lembu or seangkatan dengannya..hihi..wan makan daging rusa...

AIRA said...

betul2..haha..

AIRA said...

yea..ada orang join the club..:)

Nur Aischa said...

char kuey teow mmg sedap awak,cubalah rasa. sedap sgt,lagi2 kuah dia.. :D daging tu boleh menyihatkan badan, lagi2 kalau daging korban. tp takpa la, mungkin belum masa utk aira sesuaikan diri utk mkn tu smua.. :)

AIRA said...

insyaallah...nanti bila kawin hubby suruh makan, kita makan la awak..hihihi..joking.

yana-feehily said...

mind set tu penting..bila kita fikir tak sedap, tak lalu..mesti tk boleh makan..