Sunday, 15 January 2012

AKU JATUH CINTA DENGAN SI DIA....

Seriously cute giler this guy...
Nak tau sape????







senyuman itu hanya untuk saya..hihi...




cutenyer..


waktu ni dia tengah nyanyi lagu kat saya..hihi..sila lah menangis kepada gadis-gadis di luar sana,,hoho..


waktu ni dia tengah meluahkan perasaan.....










P/S: SERIOUS ENVY DENGAN GAMBAR NI..SOB..SOB..

*ini hanya pendapat saya semata-mata pada pandangan mata saya tanpa melibatkan pandangan mata-mata orang lain* hahaha..faham ke tak..banyak sangat mata.....
ok lah this post just for fun.....

9 comments:

HUDAJMAL said...

omg ! hahaha. k greyson chnce dah kawin semalam dg lady gaga . sila ngis . hehehe *kenyit mata*

zOeY zAu YaH said...

mesti minat sgt2 ni kan? haha..comel kan dia..

AIRA said...

what!!!betul ke???huhuhu..

AIRA said...

yup...cute...

cik nana said...

wan u ambik bf i..hee :)
8best friend
<3 waiting outside the lines
hold on till night
unfriend you..
best siot lagu dy..
totally melt..
first male foreign singer who make me adore..
how he has an amazing eyes..
sora x yah kata..memang terbaeekk !!

AIRA said...

u punya bf ke??sorry la i x tau pun. dya kata dya single....

Liselle MonCherie said...

Wow A greyson Chance fan!
Haha,thx for following me :D
I followed you back,cute blog bte :DD

liyana said...

takkan la aira caya kot...hehe..

AIRA said...

hu terkena jugak ler..nasib baik dah contact 2 orang kawan tanya pasal ni..hihi..