Saturday, 17 December 2011

Tarikh Keramat..

Assalamualaikum Buddies
Hari ni aku nak story morry skit psal.....
 kenangan aku ngan bosom friends
Abis jer SPM hri slasa tu terus jer aku kluar ngan kwan2 aku
Tempat yg dituju...
Port kitaorang ler mana lagi..KLC..
Masuk2 je KLC kitaorang terus g tempat bowling
Main bowling dgn terrornyer terutama aku ler
Sekali baling jer trus strike (TIPU JGN CAYA.CIK KAK KITE NI X MAIN PUN)
Hehe sebenornyer aku x reti main bowling ni
kang masuk longkang cam ne????
sape nak jwab????
Dah ler mamat2 port sebelah ni hebat tahap gaban
boley masuk olimpik woooo...
Pas abis je main kitaorang g makan pizza dulu...hehe





This cake last yearnyer kitaorang makan.....

CIK NANA

CIK ALYNN

CIK FARAH

after makan kitaorang g tawaf KLC balik pusing punya pusing sampai naek pening pala
kaitaorang beli button 4 bosom bestie

nie button aku....
nak tgk diaorang nyer silalah ke blog diaorang
after that kitaorang balik umah
jumpa dgn family terchenta.....


  
P/S  THIS TIME X BRAPE NAK BEST COZ CIK BALQIS X DE.. 
GAGAL DIKESAN..QIS I MISS U.................................


4 comments:

~Aminatul Husna Mahadzir~ said...

wan rindu la kat awak :i awak rindu kite ta? :'(

AIRA said...

i miss u a lot..tapi Mc D lagi wan rindu...

~Aminatul Husna Mahadzir~ said...

wan how could u??? :( takpelah MC D lg penting dri nana..*pasrah je la

AIRA said...

ek eleh.. you is more precious than him