Thursday, 29 December 2011

HAPPY ENDING KE SAD ENDING???

ASSALAMUALAIKUM BUDDIES

dah lama aku x update akunyer blog ni kan??
rindu aku x??ceh suka perasan cik kak kita ni. jangan layan....
x nak layan?? huhu..sedihnye..
ok xpe larh..
hari ini berakhirlah citer kegilaan ramai "TENTANG DHIA"
citer ni menimbulkan tanda tanya di kotak fikiranku
happy ending ke sad ending????
maybe 50-50 kot
yang happynye mereka bersatu dengan chenta & mati pun dgn chenta
yang sadnye pulak boley bersatu kembali tapi meninggal dunia..
apapun x kesahlah dah abis pun citer tu
memag mantap la Nora Danish ngan Adi Putra

TERBAIK!!!!

P/S suka ler lakonan puteri sarah yang lurus bendul tu. hehe..


2 comments:

Nurul ain said...

tak pernah tgk pun cerita ni... eheeee

AIRA said...

cik wan pun tengok coz my sis & my mum yg tengok. ada gak episode yg termiss.hehe